Laulajaksi

Kuva Laura Luostarinen

Mukaan kuoron toimintaan?

Kuoromme harjoittelee tiistaisin klo 18-20.30 Jonna Imeläisen johdolla. Konserttien lähestyessä pidämme myös intensiivisiä harjoitusviikonloppuja, joita vetää taiteellinen johtajamme Toomas Kapten.

Tarkempaa tietoa on kuoron Facebook-sivuilla (https://www.facebook.com/KlassinenKuoro).

Uudet laulajat ovat aina tervetulleita kuoroomme!

Kuoromme on yhdistys, jonka jäsenet maksavat jäsenmaksun. Vuonna 2024 kuorolaisen jäsenmaksu on 75 € keväältä ja 75 € syksyltä. Opiskelijat ja työttömät saavat jäsenmaksusta 50 % alennusta.

sekakuoro harjoittelee
Kuva Pekka Silvennoinen

Harjoitukset

Kuorovuotemme on yleensä tiivistahtinen, joten harjoituksissa mennään nopeasti eteenpäin. Mahdollisuudesta omatoimiseen harjoitteluun kotona on myös hyötyä uusia teoksia opeteltaessa.

Perusnuotinlukutaito ja jonkinasteinen kokemus kuorotoiminnasta auttaa sopeutumaan harjoitustahtiin. Helpointa on tulla mukaan syksyllä kuorovuoden alkaessa tai vuoden alussa kauden taitteessa, jolloin yleensä uuden teoksen opettelu on aluillaan.

Miten mukaan?

Ennen harjoituksiin tuloa kannattaa ottaa yhteyttä joko kuoron puheenjohtajaan tai sihteeriin. He voivat kertoa lisää toiminnasta ja tietävät näin odottaa uutta tulokasta, jolloin voimme varmistaa uusille jäsenille parhaan mahdollisen vastaanoton.

Tule rohkeasti mukaan klassisen kuoromusiikin mielenkiintoiseen maailmaan ja Etelä-Karjalan klassisen kuoron riveihin!